28 Mayıs 2010 Cuma

Düşler Atölyesi Sergileri Açılıyor

Nokia, Eğitim Gönüllüleri ve Uluslararası Gençlik Vakfı tarafından 7 yıldır yürütülmekte olan Düşler Atölyesi Projesi’nin 3. faz çalışmaları kapsamında, çocukların yaptığı ürünlerden oluşan yerel sergiler başlıyor. Eğitim Gönüllüleri’nin 17 ildeki 21 etkinlik noktasında gerçekleştirilecek yerel sergiler 31 Mayıs – 13 Haziran tarihleri arasında gezilebilecek.


Nokia, Eğitim Gönüllüleri ve Uluslararası Gençlik Vakfı (IYF) işbirliğiyle 2003 yılında başlayan Düşler Atölyesi projesi, gönüllülere ve çocuklara plastik sanatlar yoluyla yaşam becerileri kazandırıyor. Proje kapsamında Eğitim Gönüllüleri’nin 21 noktasında düzenlenen etkinliklere katılan çocukların yaptığı ürünlerden oluşan yerel sergiler, 31 Mayıs – 13 Haziran tarihleri arasında açık olacak.

Ziyaretçilerine çocukların yaratıcı dünyasını yakından tanıma fırsatı verecek bu sergiler, Eğitim Gönüllüleri’nin etkinlik noktalarının yanı sıra başka sergi alanlarında da gerçekleştirilecek.

Yerel sergilerin düzenleneceği Düşler Atölyesi 3. Faz Etkinlik Noktaları

• Afyonkarahisar Eğitim Parkı
• Ankara, Semahat-Dr. Nusret Arsel Eğitim Parkı
• Antalya Suna-İnan Kıraç Eğitim Parkı
• Diyarbakır, Bağlar Eğitim Parkı
• Eskişehir, Atatürk Eğitim ParkıAli Numan Kıraç Etkinlik Merkezi
• Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Eğitim Parkı
• İstanbul Ferit Aysan Eğitim Parkı
• İstanbul, Sema-Aydın Doğan Eğitim Parkı
• İzmir- Çiğli Eğitim Parkı
• Samsun Eğitim Parkı
• Van, Feyyaz Tokar Eğitim Parkı
• Denizli Sevindik Öğrenim Birimi
• Erzincan Öğrenim Birimi
• İstanbul, İpek Kıraç Öğrenim Birimi
• İzmir, Egekent Öğrenim Birimi
• İzmir, Eşrefpaşa Öğrenim Birimi
• Kastamonu Sepetçioğlu Öğrenim Birimi
• Kocaeli, Gönül Andıran Öğrenim Birimi
• Mersin Öğrenim Birimi
• Sivas Merkez Öğrenim Birimi
• Uşak Öğrenim Birimi


Yazan: Mustafa BALTACI

Hiç yorum yok: