14 Aralık 2012 Cuma

Samsung Galaxy S Advance Modeline Android 4.1 Jelly Bean Müjdesi


Uzun zamandır orta sınıf telefonlar arasında satınalmak için araştırma yapıyordum sonunda Samsung Galaxy S Advance e karar kılmıştım fakat Android güncellemesinin olmayışı beni düşündüyordu. Bugün araştırma yaparken bir internet sitesinde güncellemenin olacağı haberini gördüm ve sizlerle paylaşmak istedim. 

Samsung firmasının pazara çıkardığı modellerden birisi olan ve ülkemizde pek popüler olmasa da birçok ülkede iyi satış rakamlarına ulaşmayı başaran Samsung Galaxy S Advance modeli Android 4.1 Jelly Bean güncellemesi gelecek.

Samsung firmasının Almanya Ofisi tarafından Facebook üzerinden yapılan açıklamaya göre Samsung Galaxy S Advance modeline 2013 yılının ilk ayında Android 4.1 Güncellemesi verilecek.

KİES Sistemi üzerinden ve Kablosuz Bağlantı ile verileceği açıklanan bu güncelleme sonrasında Samsung Galaxy S Advance modelini satış rakamlarının yeniden yükselmesini beklemek yanlış olmayacaktır.




Kaynak

Hiç yorum yok: