29 Nisan 2008 Salı

i'm Initiative bir yılda1.4 milyon $ rakamına ulaştı

Windows Live™ Messenger kullanıcılarının isimlerinin önüne getirdikleri i'm ifadesiyle toplanan yardımlar 1.4 milyon dolara ulaşmış bulunmakta.

Geçtiğimiz yılın Mart ayında başlatılan ve “ben başlattım” anlamına gelen bu projeyle Windows Live™ Messenger kullanıcıları 10 farklı sosyal yardım kuruluşuna i'm saving animals (hayvanları koruyorum),i'm fighting AIDS (AIDS le savaşıyorum) gibi kendi istedikleri bir sosyal kuruluşun kodunu isimlerinin önüne yazarak toplanan paralara 1.4 milton doları geçmiş bulunuyor.

Paralar nasıl toplanıyor

Sizin tek yapmanız gereken Windows Live™ Messenger kullanırken arkadaşlarınızla yaptığınız konuşmalarda isminizin önüne aşağıdaki kodlardan birini kullanarak i'm ifadesini getirmek. Microsoft sizin adınıza sponsorlarından topladığı paralarla on farklı yardım kuruluşuna para yardımında bulunuyor. (yazdığınız koda göre ) yani sizinn cebinizden bir kuruş bile çıkmıyor.

Sizde bu projede yer almak istiyorsanız aşağıdaki yardım kuruluşlarının isimlerine ve kodlarına bakmanızda fayda var;

Daha fazla bilgi için: i'm

Yazan: Mustafa BALTACI
İletişim: emubaltaci@shiftdelete.net

Hiç yorum yok: